تبلیغات
راهای کسب درامد از اینترنت - 40 روش برای جلب اعتماد بازدید كنندگان سایت تجاری شما

راهای کسب درامد از اینترنت
 
همیشه مثبت فکر کنید

محل درج آگهی و تبلیغات
 
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 27 اردیبهشت 1389 توسط samira
اجازه دهید مقاله را با یك پرسش ساده از شما شروع كنم ؛ اگر بخواهید خانه بسازید ، با چه كسی قرارداد می بندید ؟ یك شخص جدید و یا شخصی كه به توسط دوستان نزدیك یا اقوامتان سفارش شده اند ؟ البته ؛ جواب شخص یا شركت قابل اعتمادی است كه مستقیما" مورد قبول شما و یا مورد اطمینان شخصی است كه او را می شناسید (دوستان یا خویشاوندانتان) همانطور كه می دانید ؛ به راستی اعتماد در زندگی دارای اهمیت بوده و دقیقا" این همان چیزی است كه می خواهم در اینجا به آن اشاره كنم تا سایتی موفق داشته باشید . به عنوان یك تاجر به یاد داشته باشید : اگر مردم به شما اعتماد كنند ؛ درآمد خود به خود به سمت شما می آید !

قطعا" لازم است كه سایت شما شرایط قابل اطمینانی را فراهم نماید ، در غیر این صورت بخش عمده ی تلاش شما از بین خواهد رفت . اصلا" فكر كرده اید كه چطور محیطی قابل اطمینان برای یك وب سایت بسازیم ؟ نگران نباشید ؛ اعتماد سازی برای بازدید كنندگان آنلاینتان بسیار ساده است .

همانطور كه می دانید ، برای برداشتن نخستین گام ، نبایست بی گدار به آب زد . جلب اعتماد بازدیدكنندگان آنلاین تنها با یك عمل میسر نمی شود .
اعتماد سازی با انجام بسیاری از اعمال در وبسایت به همراه فراهم آوردن حس ثبات ، درستكاری و قانونی بودن كسب و كار و خدمات برای كاربران ، حاصل می شود .

خبر خوب یا بد دیگر اینكه تنها صاحبان تعداد اندكی از وب سایت ها بر روی اعتماد سازی در ذهن بازدید كنندگانشان متمركز می شوند ، بنابراین اگر این امر را به خوبی انجام دهید ؛ موجب یك مزیت رقابتی واقعی و مناسب برای كسب و كارتان شده و می توانید از رقبایتان پیشی بگیرید .

لطفا"در ادامه مطلب کلید کنید

40 روش ساده كه می توانید برای شروع به آنها بپردازید :


1 - طراحی سایت شما اولین نقطه توجه است ؛ اطمینان حاصل كنید كه تخصصی و مرتبط با موضوع محوری سایت است .

2 - كاربری در آن می بایست راحت و قابل درك باشد . چنانچه بازدید كنندگان نتوانند چیزی كه به دنبالش هستند را به راحتی پیدا كنند ، به واسطه فراهم نشدن آنچه كه نیاز دارند ، نسبت به شایستگی شما دچار تردید خواهند شد .

3 - وب سایت را با ارائه لحن و صدای خود شخصی كنید .

4 - جهت ایجاد محتویات آنلاین ، از قانون دل پیروی كنید . (به یاد داشته باشید: دل هواخواه صداقت ، منحصر به فرد بودن ، درستی ، تطابق و تناسب است)

5 - از زبانی مطابق با زبان بازدید كنندگان استفاده كنید ، این عمل همدلی را به دنبال خواهد داشت .

6 - همواره محتوای جدیدی به سایتتان اضافه كنید ؛ این عمل نشان می دهد كه كسب و كار برقرار و در حال فعالیت می باشد .

7 - تمام پیوند ها (لینك ها) را بررسی نمائید ، چنانچه لینك ها كار نكنند و چه بسا بدتر ؛ بازدید كنندگان را به صفحات خطا هدایت كند ، ذهنشان سریعا" دچار شك و تردید می شود .

8 - دستور زبان صحیح و املاء حائز اهمیت می باشد . اشتباهات احساس شلختگی ، كم سن و سال بودن مدیران و بی توجهی را القاء می كند .

9 - ادعاهای عصبانی كننده و غیر قابل باور نداشته باشید ؛ مثل "این وبلاگ را بخوانید و در آخر هفته میلیونر خواهید بود" ، بازدیدكنندگان همیشه در حال مرور اجمالی هستند ، پس طرح های عملی و سریع ارائه دهید .

10 - رضایت نامه های مستند را منتشر كرده و به امضاء شخص ثالث برسانید . همیشه سعی كنید از اسامی واقعی استفاده كنید و در وب سایت ها هر كجا كه امكان دارد لینك كنید . برخی از سایت ها شرحی از نامه های فرستاده شده توسط مشتریان راضی را به معرض نمایش می گذارند .

11 - موارد بررسی شده مشتریانی كه كمكشان كرده اید را منتشر كنید ؛ آنهائی كه از محصول شما استفاده كرده اند و مانند اینها .

12 - با دشنام و بی احترامی نسبت به رقبا خود را كوچك نكنید ، این كاری غیر حرفه ای است . بهتر است مقایسه ای عملی از خدمات رقابتی را ارائه دهید .

13 - روی فراهم آوردن اعتبار بلند مدت خود متمركز شوید ، نه روی فروش و بازدهی سریع .

14 - مقالات را برای افراد بنویسید ؛ نه برای موتور های جستجو !

15 - صفحه "درباره ما" تان را به صورت شخصی و جامع تنظیم كنید . این امر نقش مهمی در احساس راحتی بازدید كنندگان از نظر "حضور افراد واقعی در پشت سایت" دارد .

16 - عكس خود و یا عكس هائی از گردانندگان اصلی سایت را منتشر كنید . این امر نیز موجودیت افراد واقعی در پشت صحنه را تقویت می كند .

17 - آشكارا مشخص كنید كه پشتیبان سایت كیست . هیچ چیز باعث سوء ظن بیشتر نمی شود ، جز اینكه یك سایت نسبت به مخفی نمودن هویت ناشران خود اقدام نماید .

18 - در صفحه "تماس با ما" ، یك فرم ایمیل ، شماره تلفن ، فاكس و آدرس شركت را قید كنید . این امر در اروپا برای سایت های سرمایه گذار یك الزام قانونی است . حتی سایت هائی كه با تبلیغات اداره می شوند هم از این مزیت سود می برند .

19 - شماره تلفنی فراهم كنید كه مردم بتوانند تماس گرفته و با یك شخص (مسئول) صحبت كنند .

20 - آدرس های وبی را كه به حوزه اینترنتی وب سایت لینك شده اند را تهیه كنید ؛ غیر از آدرس های خدمات رایگان مثل Hotmail و Gmail .

21 - در مورد تبادل لینك ها به دقت فكر كنید . چنانچه سایت شما در مورد مواد غذائی بوده و شما به هیأت ورزشی لینك داده باشید ، كاربران به سمت تردید در درستی شما گام برمی دارند .

22 - نسبت به تبلیغاتی كه در سایتتان به نمایش در می آورید ، به دقت باندیشید . مطمئن شوید كه آنها مطابق با موضوع سایت و مخاطبانتان می باشد .

23 - سیاست حریم خصوصی خود را نوشته و منتشر كنید . مشخص كنید كه با اطلاعات شخصی جمع آوری شده چه كار خواهید كرد و چه كار نخواهید كرد . شرح دهید كه شما تابع تمامی قوانین حفاظت اطلاعات می باشید . آن را جهت خواندن به طور سلیس تنظیم كرده و از به كاربردن اصطلاحات نا مفهوم قانونی پرهیزكنید .

24 - یك سیاست امنیتی بنویسید و منتشر كنید . توضیح دهید كه چه اندازه به تضمین امنیت معاملات و همچنین نحوه مطلوب مدیریت اطلاعات كاربران پرداخته اید .

25 - اطمینان حاصل كنید كه شما دارای خط مشى امنیت و سیاست حریم خصوصی می باشید كه در قسمت زیرین تمامی صفحات به آن لینك داده اید . در تمامی صفحات سفارش ، این لینك را پر رنگ تر نمائید .

26 - ضمانت نامه خود را به وضوح به نمایش بگذارید . پیشنهاد می كنم در صورت امكان ، "تضمین 100% بازگشت پول" را در آن قید نمائید .

27 - صریحا" شرایط برگرداندن و بازپرداخت خود را تعیین كنید .

28 - چنانچه از بانك های الكترونیك استفاده می كنید ، آرم آنها را در سایتتان قرار دهید . اگر دارنده ی حساب خدمات بازرگانی در یك بانك بزرگ مثل HSBC یا Citibank می باشید ، آرم آن را در سایت قرار دهید .

29 - به 2 دلیل جستجوگر Google را در سایتتان تعبیه كنید ، یكی اینكه موتور جستجوی بزرگی است كه به پیدا نمودن چیزی كه بازدید كنندگان تان به دنبال آن هستند كمك خواهد كرد و دیگر اینكه ذكر نام Google در سایتتان حس اعتبار را القاء می كند .

30 - چنانچه صنایع شناخته شده و مرتبط با زمینه فعالیت شما وجود دارند ، با آنها ارتباط برقرار كرده و آرم آنها را در سایت خود قرار دهید .

31 - یك انجمن گفتگو در سایت خود فراهم كرده و در اسرع وقت به سولات پاسخ دهید . به گونه ای رفتار كنید كه خوشحال می شوید به دیگران كمك كنید ؛ بدون توقع . همانطور كه قدیمی ها می گویند : بخشنده همیشه داراست .

32 - اجازه دهید مردم نظراتشان را در مورد مقالات بیان كنند . پرسش و پاسخ و تبادل نظر ، یك انجمن و حس درگیر شدن را پدید می آورد .

33 - چنانچه كاربران انتقاد سازنده و ایده هاشان را در انجمن مطرح نمودند ، آنها را پاك نكنید ، مگر اینكه با ارائه نقطه نظرتان به آنها پاسخ دهید .

34 - هر كجا كه قصد گرفتن اطلاعات از كاربران را دارید ، عبارت "سایت امن" را به كار ببرید ؛ به انضمام ثبت نام های خبرنامه ، اطلاعات ورودی انجمن و پرداخت وجوه .

35 - در تمامی صفحات ، عبارت "ما با جدیت تمام حریم شخصی و امنیت شما را تأمین می كنیم" را قید كرده و به بخش خط مشی حریم خصوصی و امنیت لینك دهید .

36 - چنانچه فروش سهام دارید ، یك گزینه ی ارزان قیمت در مرحله ورودی تعبیه كنید . این می تواند یك روز آزمایشی ، "یك هفته قبل از شروع صدور صورتحساب" و یا آزمایشی به صورت ماهانه باشد .

37 - فقط اطلاعاتی را از مشتریان درخواست كنید كه واقعا" به آنها نیاز دارید . به عنوان مثال ؛ جهت ثبت نام در یك خبرنامه در واقع تنها اطلاعاتی به شما به آن احتیاج دارید یك آدرس ایمیل است ، پس این تمام چیزی است كه می بایست درخواست كنید .

38 - چنانچه در وب سایتتان قیمت (اجناس) را ذكر كرده اید ، آن را شفاف سازید . اخیرا" جهت خرید یك كتاب اقدام كردم كه قیمت آن 20 دلار اعلام شده بود . اما زمان تصویه حساب آنها هزینه عوارض ، پست و بسته بندی را به آن افزوده و هزینه نهائی 35.50 دلار شد . من آن را نخریدم ، چون احساس كردم آنها عمدا" قصد فریب دادن مرا داشتند .

39 - یك خبرنامه كوچك را در شركت یا تشكیلات خود راه اندازی كنید و آن را بین كاركنان و مشتریان خود منتشر كرده و مرتبا" در سایت خود نیز ارائه دهید .

40 - بگذارید كاربران بتوانند در لیست ایمیل هایتان از اشتراك خود صرفنظر كنند . كاش این كار متداول می بود ، اما من متوجه شده ام كه خیلی از سایتها هنوز از آن پیروی نمی كنند .

برای تضمین اینكه شما قابلیت اعتماد خود را پیوسته بهتر می كنید ، هر زمان كه وارد وب سایتی شدید ، از خود بپرسید كه آیا به آن اعتماد می كنید یا نه ؟ آنگاه از خودتان بپرسید كه دلیل ارائه آن نظر چیست ؟



طبقه بندی: آموزشی- علمی، 
.: Weblog Themes By Pichak :.


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک

  • ایران بوک شاپ
  • رست موبایل
  • پاپو مارکت
  • سیما فان
  •